lördag 12 mars 2011

Lördag

Idag är en dag som känns lite bättre. Vi alla var upprörda efter går dagens händelser, dock är vi grymt stolta över oss själva att vi klarade det! Som vi har sagt - klarade vi det här klarar vi det mesta. I helgen är det marknad här omkring, vi går utanför våran grind och möts av hundratals människor som springer omkring, ger en kul känsla, dock känns det inte lika kul när alla kärringar knuffas och trängs. Kärringarna är alltid värst - på dansgolvet, i affären, på marknad, jaa de är helt galna. Vi alla har iallafall gått på marknaden idag och vi har också hunnit med att kolla film. Erika,Fia & Linnéa kollade någon skräckfilm medans jag och Emelie tittade på Top Gun :) Idag är det även Linnéas födelsedag - grattis tjejen. Detta firar vi med att gå ut och ta någon drink tillsammans. Saknar min hemma miljö lite grann men ändå trivs jag här på ett sätt. Trots att allt skiter sig konstant för oss så är detta ett minne förlivet som vi verkligen kommer ta vara på, iallafall jag. See you / Sara

1 kommentar:

  1. Ni uppdaterar er med det senaste inom filmutbudet märker jag! De äldre litauiska damerna lärde sig säkert tränga sig fram under Sovjettiden så ni har lite att leva upp tilll....;) Kämpa på några dagar till! Hälsn. Kicki

    SvaraRadera