fredag 11 mars 2011

Ett sista inlägg för idag

Och det är Fia igen, hahaha! Livet där hemma känns som något av en illusion måste jag säga, vi har inte varit här länge men man fokuserar så mycket på nuet att igår och i morgon inte existerar, eller jo. Morgondagen måste existera för då är det Linneas födelsedag! Hon tycker att jag & Erika ska sjunga för henne, på Litauiska.. Hahaha! Just nu känns allt faktiskt helt okej, vi är skittrötta allihoppa och sitter mest och skrattar åt allting. Jag Linnea och Erika har myst till en rulle och Linnea gick & la sig, jag och Erika gick in på hennes rum och våldgästa henne :D Hahaha, det är svårt att återberätta så det blir kul. Men det var på nåt sätt riktigt roligt, hon börjar bli trött på mig! Fniss

Ska försöka få med han i morgon så han kan sjunga för Linnea, på Litauiska ;) Då blir hon glad.

3 kommentarer:

  1. Önskas: ett videoinlägg där vi också får höra sång på litauiska .... :) Grattis Linnéa! Hälsn. Kicki (jag förstår inte hur man gör med den här kommentarfunktionen!)

    SvaraRadera
  2. Agneta Fogelberg12 mars 2011 kl. 05:03

    Hej tjejer!
    Jag vill skicka ett stort och hjärtligt GRATTIS till dig Linnéa på din födelsedag och hoppas ni firar ordentligt. Ha en härlig lördag allesammans.
    Kramar från Agneta

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, jag ska försöka fånga dom på film! :D / Linnea

    SvaraRadera